نماینده پارلمان عراق:

برای آزادی تروریست‌ها در عراق برخی فشارهای بین‌المللی وجود دارد

برای آزادی تروریست‌ها در عراق برخی فشارهای بین‌المللی وجود دارد

یک نماینده پارلمان عراق در سخنانی تأکید کرد: برخی فشارهای سیاسی و بین المللی برای آزادی تروریست‌های بازداشتی در عراق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق امروز دوشنبه از فشارهای سیاسی و بین المللی برای آزادی تروریست‌های تکفیری بازداشت شده در این کشور پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص یادآور شد: برخی فشارهای سیاسی و بین المللی برای آزادی آن دسته از تروریست‌های داعش که در عراق بازداشت شده اند، وجود دارد. برخی در این زمینه دخالت‌هایی انجام داده اند.

این نماینده پارلمان عراق همچنین اظهار داشت: متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی طرف‌های داخلی نیز به صورت همزمان، با فشارهای سیاسی و بین المللی همراهی می‌کنند تا تروریست‌ها از بند آزاد شوند.

پیشتر نیز «عامر الفایز» عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق با اشاره به لزوم تداوم بازداشت تروریست‌های تکفیری در این کشور، گفته بود: لازم است هرچه سریع‌تر حکم اعدام این تکفیریها اجرایی شود.

گفتنی است، سلسله حوادث امنیتی در سراسر عراق ازجمله انفجارهای دوگانه در میدان الطیران بغداد و نیز حمله به مواضع حشد شعبی در استان صلاح الدین موجب شده است تا بسیاری از شخصیت‌های عراقی نسبت به احیای دوباره تروریسمِ تکفیری داعش هشدار دهند.

کد خبر 5136476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha